torsdag 23 juni 2011

Lyra


Jag kom till en lustig insikt härom dagen... Ibland kommer klarheterna när man tänker på annat och så var det nog för mig.

Jag insåg plötsligt att jag inte längre längtade efter ännu en hund. I många år har jag gått och funderat på vad jag skulle skaffa härnäst och hur jag skulle välja - jag har saknat något hos de hundar jag haft och letat efter det där speciella.

Men jag har inte längre bråttom till nästa hund. Jag har den hund jag vill ha och det är Lyra. Hon har just precis det jag vill ha hos en hund. Jag är nöjd. Jag hoppas vi kommer att få ett fint liv tillsammans...


1 kommentar:

  1. Låter underbart, jag känner lika när det gäller bror Milou vilken underbar hund. Arbetsmotor som heter duga och go och glad. Lättlärd så man blir förvånad, dom är helt enkelt bäst! Kram på er och trevlig midsommar!

    SvaraRadera