fredag 8 juli 2011

Otursförföljd!

Ja, det är så det känns nu... Det finns liksom inget slut på eländet.

I tisdags hände det där som inte får hända - en av katterna lyckades drumla rakt på en vovve som vilade på ett rov (en kartong) och blev biten. Katten försvann till skogs i ett huj innan jag hann se hur det var med henne och hon har inte kommit tillbaka. Det är min mest hemkära katt, kan jag tillägga - hon är ALLTID hemma.

Så är hon chockad och törs inte komma hem? Är hon skadad och ligger och är dålig? Hundbett kan ju bli elaka infektioner av... Eller är hon helt enkelt död?

Kan jag få behålla de djur jag har kvar nu - snälla!

1 kommentar:

  1. Hej! Tänker på dej. Visst är det konstigt att det är som det sägs, en olycka kommer sällan ensamen. Men nu håller vi tummarna på att katten kommer hem snart. Men katter har ju en viss förmåga att ligga still tills dom är återställda. Kramar från oss i just nu Tibro!
    Ulrila och Milou!

    SvaraRadera